.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نفوذ سامانه سرد بارشی از فردا در آسمان مازندران/ آب‌گرفتگی معابر عمومی استان
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی استان از بعدازظهر چهارشنبه تا روز پنج‌شنبه شاهد بارش باران ( گاهی رگباری)، وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و رعد و برق در آسمان مازندران هستیم.

به گزارش شمال نیوز:احمد اسدی اظهار کرد: با توجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا ظهر چهارشنبه به‌دلیل عبور امواج متناوب تراز میانی انتظار داریم در برخی مناطق مازندران شاهد بارش‌های پراکنده باران باشیم که مقدار آن زیاد پیش‌بینی نمی‌شود.

وی بیان کرد: از بعدازظهر چهارشنبه تا روز پنج‌شنبه با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش باران ( گاهی رگباری)، وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و رعد و برق در آسمان مازندران هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: براین اساس از  چهارشنبه شب تا ظهر پنج‌شنبه آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌های برخی از مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

اسدی با اعلام اینکه طی این مدت دمای هوای مازندران کاهش محسوس می‌یابد، افزود: بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین جاده‌های کوهستانی مازندران به‌صورت مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود و با کاهش دید همراه است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: لازم است کشاورزان برای برداشت رتون امروز و فردا نسبت به جمع‌آوری محصول اقدام کنند.

وی در پایان گفت: دریای مازندران از بعدازظهر فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود و برای صید و صیادی مناسب نیست./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.